5 Mayıs 2013 Pazar

HEXAGONAL SU VE ASTIM


Normal solunum vücuttaki suya düzenli ve sürekliliği olan bir akar sağlar. Akciğerlerimizdeki hava keseciklerinin kurumamaları için su içermeleri gerekmektedir. Suyun kısıtlandığı ekstrem durumlarda vücudumuzun hava kanalları su kaybını azaltmak için daralır ve astım oluşur. Astım ve birçok alerji tipi dehidrasyon belirtisidir. 


Astım ilaçları daralan hava yollarını açmak için tasarlanmışlardır ve vücudun su alarmını devre dışı bırakarak daha büyük problemlere yol açabilirler. Uzun vadede düşünüldüğünde hexagonal suyun hidrasyon özelliği daha sorunsuz bir yaklaşım olarak karşımıza çıkmaktadır.


Çocuklarda astım semptomlarının daha sıklıkla görülmesinin nedeni çocukların devamlı büyümesidir. Çocuklarda her yeni oluşan hücrenin su ile takviye edilmesi gereklidir. Su rezerve edileceğinden çocuklarında mutlaka bir yetişkin kadar suya ihtiyacı olduğu göz ardı edilmemelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder